moasmode

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Hei:) Första inlägget....

Av Moa Nord - 18 mars 2011 17:44

 

Hejjjj detta är mitt första inlägg i den hära bloggggeeennn;) HAHAXD Jag kommer att typ bara skriva om mode & ibland smink:) Jag kommer att ha dagens outfit när ja har tid:) & Ska försöka blogga varje  dag:) men som sakt :) Tänkte lägga ut lite bilder på kläder som ja tycker e fett snygga :) Sen så får ni väl kommentera vilken ni tycker e snyggast?:) okej första bilden kommer nu

                                                  
                         

nu kommer 2an

Nu kommer sista alltså 3an:)


Så det dära var den sista bilden:) Vilken tycker ni var snyggaste då?

1 an? or 2an ? or 3an ?


Ni väljer:) Ni får tycka alla;P men iaf jaja skit samma;P Herrå hare bra/Mode tjejen MOOAAAA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Nord - 19 mars 2011 20:25

Heej mode bloggen:) Just nu sitter ja & kollar på Mr.Deeds:) haha jätte rolig  e den:) Idag var ja på dop min kusin Seb heter han:) Sen så hade ju pappa sin 40års fest hemma:D Då kom släkten & Sysslingarna :) Jennifer ,William ,Oskar/Oscar haha vi ...

Presentation


Hei:) Ja är en tjej på 12 år :)
Jag dansar Cheerleading:) & I den hära bloggen kommer ja skriva om Mode & lite smink:) hahaxD Välkommna;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards